Методична панорама



Вихователь- методист ЗДО№1

Анна Гонтова

Моє життєве кредо:

"Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом." (Л.Костенко)

Педагогічне кредо:

"Діти, яких люблять, стають дорослими, які вміють любити. Пам"ятайте про це!"




https://classroom.google.com/u/0/c/NjUyMjE5NDk2Njla



2020 рік














21 січня в закладі дошкільної освіти №5 "Джерельце" пройшов методичний стартап "Новій освіті- новий зміст".
У рамках діджиталізації освіти методична служба дошкілля Жмеринської ОТГ запровадила віртуальний методичний кабінет.
Дякуємо методисту управління освіти Аллі Шамрай, керівнику ЗДО№5 Олені Рекало, а також колегам-Оксані Соболевій та Наталі Березовській за цікавий семінар, корисний воркшоп та інтерактивні вправи 👩‍💻








2019 рік

         Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес


Як поєднати гру та навчання? Як правильно мотивувати дитину та допомогти їй знайти свою професію майбутнього. Про це та інше говорили на Всеукраїнському фестивалі гри, навчання і натхнення Play Fest, що відбувся в Києві.
Цього року в заході взяли участь майже 250 закладів дошкільної освіти, 40 закладів загальної середньої освіти та 3 заклади позашкільної освіти з різних куточків України. Йдеться про приблизно 50 міст, містечок та сіл, 50 000 дітей та 2 500 педагогів.
У межах фестивалю пройшла архітектурна виставка-конкурс проєктів «Професії майбутнього». Перемогу отримали 52 колективи дошкільнят, що змагалися у 10 номінаціях, а також 13 колективів школярів, які вибороли призові місця у 8 номінаціях.
Конкурс мав привернути увагу дорослих до змін, які сьогодні відбуваються в усіх сферах життя, переосмислити підходи до виховання дітей та сприяти розвитку вмінь, які дитина потребуватиме у майбутньому.
Заклади загальної середньої освіти змагалися у таких номінаціях як:
  •  «Найяскравіша дизайнерська концепція»
  •  «Найзмістовніша архітектурна концепція майбутнього»
  •  «Найнесподіваніше футуристичне рішення»
  •  «Оригінальна презентація проєкту»
  •  «Найінноваційніший проєкт»       
  • «Креативні рішення майбутнього»
  • «Безмежний простір можливостей»
  • «Майбутнє, що вражає»
Молодші учасники із закладів дошкільної освіти отримували перемоги у наступних позиціях:
  • «Екорятівники планети»
  •  «Індустрія майбутнього»
  •  «Дій сьогодні для світу завтра»
  •  «Екологія та ресурсозбереження»
  •  «Майбутнє, що вражає»
  •  «Світ можливостей»
  •  «Неможливе можливо»
  • «Майбутнє у сьогоденні»
  • «Підкорювачі Всесвіту»
  • «Smartенергетичні рішення»
"... Цей фестиваль - яскраве відображення того, як можна працювати  з дітьми та заохочувати їх до розвитку», - зазначила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.
Для батьків та педагогів тренери LEGO підготували різні освітні сесії про підходи у навчанні та діалог з лідерами думок  та агентами змін.

Варто зазначити, що фестиваль Play Fest в Україні проходить вже восьмий рік поспіль. Організатором фестивалю є фонд The LEGO Foundation за підтримки МОН та КМДА.
Наш заклад дошкільної освіти долучився до фестивалю і представив свій проєкт на виставці- конкурсі "Професії майбутнього"  і отримав нагороду за перемогу в номінації "Світ можливостей".










Наші маленькі красуні долучитись до флешмобу "Зроби фото з хусткою"

З ініціативою щодо впровадження та щорічного відзначення «Всесвітнього дня Української Хустки» виступили депутатки різних рівнів Вінниччини, а також народні обраниці, артистки театру і кіно, викладачки ВНЗ, представниці Клубу Успішних Жінок України.
Організатори сподіваються, що Всесвітній день Української Хустки збере таку ж кількість прихильників, як і День Вишиванки і запрошують долучитись усіх бажаючих.
Запровадження Всесвітнього Дня Української Хустки на державному рівні викликано тим, що споконвіку українки носили хустку, яка вважалась оберегом, символізувала любов та свободу, вірність традиціям і патріотизм. Тож започаткування свята Української Хустки сприятиме об'єднанню жінок різного віку, національностей та соціального статусу, збереженню та відродженню українських традицій.


























Супроводжуючий тренінг проєкту "Сприяння освіті"

20 листопада 2019р. КЗ ДНЗ#1 м.Вінниця гостинно зустрів кураторів закладів- учасників проєкту "Сприяння освіті".
Цього разу ми працювали разом з чудовим тренером Ганною Шкваровою, реалізуючи проєкт "Міняю тренера" .
Усі учасники були зараховані в "Академію дизайну" та успішно пройшли чотири курси навчання. По закінченню кожна команда отримала тему для написання дипломних робіт, з чим усі педагоги успішно справились.
Дякуємо тренеру за новий досвід, а учасникам за активну участь.
Навчання через гру це просто!











Разом до навчання через гру

16 грудня 2019року КЗ ДНЗ#30 привітно зустрічав кураторів усіх закладів дошкільної освіти Вінницької області, що є учасниками проєкту "Сприяння освіті".
Остання передноворічна зустріч підвела підсумки ще одного року, в якому всі команди дружно і плідно попрацювали. Це був ще один рік наповнений цікавими зустрічами, креативними ідеями, знайомствами, обміном досвідом, творчими завданнями. Ми стали ще на один крок ближчими до навчання через гру, кількість педагогів фасилітаторів значно зросла. Якщо у 2018-2019 н.р.нас було всього 11 закладів-учасників у Вінницькій області, то на 2019-2020н.р. - 20!
Тема сьогоднішньої зустрічі- “Детективне агенство Діда Мороза”. Усі учасниці мали можливість перевірити логічне мислення використовуючи метод дедукції ; витривалість, швидкість, проявити свою творчість і нестандартний підхід до вирішення завдань.
Ми дякуємо фонду "The LEGO Foundation", організаторам та учасникам проєкту "Сприяння освіті", нашому регіональному тренеру Галині Малевич за можливість бути частиною цього маленького "всесвіту" дитячої гри і за можливість впроваджувати її в освітній простір ЗДО.
Попереду ще багато нового та цікавого. Віримо- все буде яскраво 










Що робити, якщо олені зникли, а діти чекають подарунків?🤔
Як встигнути Діду Морозу без своїх санчат? LEGO дарує безліч ідей, від гіроборда до часового порталу.
З LEGO конструюємо і фантазуємо.....




Новорічні рецепти у кожного свої, але рецепт щастя один для всіх- щаслива родина і мир на Землі.

Презентація "фірмової ялинки", або інгредієнти щастя



Єдина науково-методична проблема:
Формування основ соціально-фінансової грамотності дітей дошкільного віку засобами інтегрованої освітньої діяльності

Пріоритетні  завдання
на  2018-2019  навчальний  рік
1. Соціально-фінансова освіта дітей дошкільного віку .
2. Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес ДНЗ.
3. Національно-патріотичне виховання  дошкільнят в контексті духовного розвитку особитості.

                       Структура методичної роботи в                                                            ДНЗ №1   


Впровадження інноваційних технологій і методик в практику роботи дошкільного закладу
  •  соціально-фінансової освіти дошкільників "Афлатот";
  • впровадження LEGO-конструювання в освітній процес ДНЗ;
  • музейна педагогіка;
  • метод проектів;
  • робота над казкою за методикою Л.Фесюкової;
  • розвиток творчих здібностей засобами сендплею;
  • музикотерапія.

   Впровадження програми соціально-фінансової освіти дошкільників "Афлатот"

      Нещодавно Україна приєдналася до Міжнародного проекту упровадження соціальної та фінансової освіти дітей віком від 3 до 18 років «Афлатун». Головна мета даного проекту – відповідна віку соціалізація, соціальна адаптація дітей, формування в них умінь і навичок з основ планування власних коштів і сімейного бюджету, здатності приймати виважені рішення щодо використання та заощадження будь-яких ресурсів(електроенергії, води, паперу, продуктів харчування, грошей тощо). Сьогодні цей проект діє у 114 країнах на різних континентах планети. Частина проекту, орієнтована на дошкільників віком від 3 до 6 років, називається  «Афлатот».
     Наказом Міністерства освіти і науки від 22.01.2016 р. №46 «Щодо упровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку»  ДНЗ №1 «Дзвіночок» ввійшов до переліку базових дошкільних закладів   з реалізації даного проекту.




Музейна педагогіка
Колектив дошкільного закладу №1 «Дзвіночок»  вже не один рік активно впроваджує в практику своєї роботи інноваційну освітню  технологію -  «музейна  педагогіка», яка на сьогоднішній день є важливим чинником пізнавального, естетичного, духовного, розумового та креативного розвитку дітей.
Спільними зусиллями батьків, педагогів, дітей тут створено власний «музейний комплекс». Звичайно в  умовах дитячого садка неможливо створити експозиції, що відповідають вимогам музейної справи, тому періодичні та постійно діючі виставки дістали назву «міні-музеї».
Основа музейного комплексу – міні-музей народної іграшки, завдяки якому непоказний коридор-роздягальня перетворився на привабливу музейну кімнату. 
Наповнюваність міні-музею складається із чотирьох експозицій, які періодично  змінююються та поповнюється новими експонатами.

       

         


























Коментарі